Returnerings- og betalingspolitik
Betaling-, retur-, ombytnings- og reklamationspolitik hos N'goodso
Hos N'goodso sætter vi kundetilfredshed højt, og vi ønsker, at du bliver helt tilfreds med dit køb. Hvis du af en eller anden grund ønsker at returnere eller reklamere over et produkt, tilbyder vi en 14-dages returret fra datoen fra modtagelse af din ordre. OBS! grundet black week, jul og nytår kan du returnere til og med den 5. januar 2025. Efter den 5. januar gælder vores 14-dages returret igen. Vores returpolitik skal stadig opfyldes for at kunne returnere. Har du nogle spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os.
Betaling:
Når du betaler for din ordre, vil pengene først blive trukket på din konto, når de(n) vare(r), du har bestilt, er blevet pakket og afsendt. Ved en pre-order bliver pengene trukket på din konto, så snart ordren er modtaget i vores system, hvilket sker inden for ca. 24 timer.
Retur:
For at være berettiget til retur skal produktet være ubrugt og i samme stand, som du modtog det. Vi forbeholder os retten til at afvise returneringer, der ikke opfylder disse betingelser.
For at starte returprocessen skal du bruge vores returportal. Når du har sendt din anmodning om at returnere, så kontakter vores kundeservice dig.
Vores kundeservice vil derefter guide dig gennem returprocessen og give dig de nødvendige instruktioner. Vær opmærksom på, at du som kunde selv skal dække omkostningerne for fragten ved returnering. Returlabelen udstedes af os og koster 49 DKK svarende til DAO Hjemmelevering, og denne fragtomkostning vil blive fratrukket i refusionen af din betaling. Det er ikke muligt, at du som kunde selv sender til vores afsendelsesadresse, det skal foregå med vores returlabel.
Når vi har modtaget og behandlet din retur, vil vi refundere det fulde beløb for de(n) returnerede vare(r) til den oprindelige betalingsmetode, med undtagelse af eventuelle fragtomkostninger samt returlabelens pris.
Bemærk venligst, at det kan tage op til 5-7 arbejdsdage, før din refusion afspejles på din konto, afhængigt af din bank eller betalingsudbyder.
Ombytning:
Hvis du ønsker at bytte dit produkt til en anden størrelse eller til en anden variant skal du blot bruge vores returportal. Derefter vil vores kundeservice guide dig igennem processen. Ved ombytning skal du selv betale fragtomkostningerne.
Reklamation:
Hvis du modtager et defekt eller beskadiget produkt, skal du blot kontakte vores kundeservice inden for en rimelig periode for at indlede en reklamationsproces. Når du henvender dig om en reklamation, vil det fremskynde processen, hvis du vedhæfter et eller flere billeder.
Afhængigt af situationen vil vi enten tilbyde en erstatning eller fuld refusion for det defekte produkt, herunder eventuelle fragtomkostninger.
Vi bestræber os altid på at løse reklamationer så hurtigt og smidigt som muligt for at sikre din tilfredshed som kunde.
Hvis du har yderligere spørgsmål om vores retur-, ombytnings- og reklamationspolitik, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice via Kontakt os.
Tak for at vælge N'goodso.